Cara Buat Roti Canai

#makanmakan #nicefood (@merantau ke negeri jiran ) Campurkan bahan susu, gula, garam dan telur ke dalam air. Cara membuat roti canai lembut. Cara membuat roti cane :

cara buat roti canai
LATIHAN EKSKLUSIF Pelajari cara buat roti canai

cara buat roti canai. Roti canai homemade resepinya aku olah sendiri. Campurkan bahan susu, gula, garam dan telur ke dalam air. Tak payahlah nak keluar beli roti canai dah. Jika sudah lalu siapkan mangkuk besar, dan. Roti canai juga bisa disiapkan dengan saus dan isian yang lezat, manis dan gurih. Roti canai homemade, resepinya aku olah sendiri.

Makan Begitu Sahaja Pun Sedap.


Campurkan bahan susu, gula, garam dan telur ke dalam air. Tak payahlah nak keluar beli roti canai dah. Cara membuat roti canai lembut.

Roti Canai Homemade, Resepinya Aku Olah Sendiri.


Cara buat roti canai lembut dan gebu / resepi roti canai lembut gebu dan sedap. Nak makan dengan kuah kari, gulai lemak, sambal sardin, gula atau susu pekat pun boleh. Dulang besar yang ditenggek atas baldi.

Cara Membuat Roti Cane :


Pastikan tepung terendam dalam minyak dan perap lebih kurang 2 jam. In syaa allah sangat sedap,. Pertama, campurkan tepung, telur, mentega, garam, dan tuangi air sedikit demi sedikit sambil diuleni.

Cara Buat Roti Canai Homemade Sederhana :


Memang tidak ramai yang tahu cara membuat roti canai yang lembut, rangup dan enak. Roti canai merupakan antara menu dikedai mamak yang paling popular. Jika sudah lalu siapkan mangkuk besar, dan.

Anda Hanya Perlu Tahu Teknik Yang Betul Dalam.


Selepas dua jam, siapkan lokasi menebar. Siapkan mangkuk, lalu masukan 6 bahan pertama kemudian aduk sampai merata bahan basah. 1 sendok makan susu kental manis.