Sinopsis Pujaan Hati Kanda

Kisah danny seorang playboy yang sudah insaf dan mahu membina kehidupan baru. Mengisahkan danny, seorang playboy yang sudah insaf dan mahu membina kehidupan baru. Tonton drama pujaan hati kanda episod 3 (2021) tonton drama pujaan hati kanda episod 3 (2021). Pujaan hati kanda merupakan sebuah drama bersiri malaysia 2018 garapan oleh pengarah eoon shuhaini, hasil adaptasi novel bertajuk sama karya aulia iman.

sinopsis pujaan hati kanda
Sinopsis Pujaan Hati Kanda di Tv3

sinopsis pujaan hati kanda. Remy ishak mira filzah sarah hildebrand syazwan zulkifly elisya sandha mustaqim bahadon. Namun ketika hari pernikahannya, dia menerima satu hadiah. Drama pujaan hati kanda akan mula bersiaran pada 20 disember 2018 di slot akasia tv3. Pelakon dan sinopsis jalan cerita drama ini juga agak menarik untuk ditonton. Drama sinopsis pujaan hati kanda danny yg terpaksa mencari orang untuk mengasuh. Novel pujaan hati kanda ini menceritakan tentang kisah megat danial a.k.a danny.

Sinopsis Pujaan Hati Kanda Raya.


Kehidupan mewah yang diberikan padanya membutakan diri. Namun ketika hari pernikahannya, dia menerima satu hadiah. Mengisahkan danny, seorang playboy yang sudah insaf dan mahu membina kehidupan baru.

Drama Sinopsis Pujaan Hati Kanda Danny Yg Terpaksa Mencari Orang Untuk Mengasuh.


Pujaan hati kanda merupakan sebuah drama bersiri malaysia 2018 garapan oleh pengarah eoon shuhaini, hasil adaptasi novel bertajuk sama karya aulia iman. Tonton drama pujaan hati kanda episod 3 (2021) tonton drama pujaan hati kanda episod 3 (2021). Kisah danny seorang playboy yang sudah insaf dan mahu membina kehidupan baru.

Pujaanhatikandaraya1 Syawal (5 Jun 2019)Rabu 10:00 Malamdi.


Novel pujaan hati kanda ini menceritakan tentang kisah megat danial a.k.a danny. Tiara semakin rimas apabila nenek cuba. Pelakon dan sinopsis jalan cerita drama ini juga agak menarik untuk ditonton.

Pujaan Hati Kanda Raya, Sinopsis Pujaan Hati Kanda Raya, Pelakon Pujaan Hati Kanda Raya, Tv3, Lagu Tema, Ost.


Senarai pelakon dan sinopsis drama pujaan hati kanda raya. Remy ishak mira filzah ayden mikael reen rahim syazwan. Sinopsis dan senarai pelakon drama pujaan hati kanda| nantikan drama terbaru berjudul pujaan hati kanda yang merupakan adaptasi novel karya aulia iman.

Remy Ishak Mira Filzah Sarah Hildebrand Syazwan Zulkifly Elisya Sandha Mustaqim Bahadon.


Namun ketika hari pernikahannya dia menerima satu hadiah iaitu bayi yang diletakkan di ruang legar masjid bersama kad ucapan dan sijil kelahiran. Biodata sarah hildebrand pelakon drama pujaan hati kanda. Sewaktu hari akad pernikahannya, hadiah tidak diduga hadir apabila bayi kecil.